Ettevõttest - Auto 100 AS

Auto 100 AS alustas tegevust 14. septembril 2005, Tšehhi autotootja Škoda sõidukite maaletoojana.
Esmane eesmärk, arendada välja Skoda diilervõrk Eesti suuremates keskustes, saavutati 2006. aasta lõpuks. Sama aasta jooksul lisandus Eesti teedele 1169 uut Skoda sõiduautot, mis oli selleks hetkeks läbi aegade parim Skoda müügitulemus Eestis.

12. aprillil 2007 avati Tallinnas uus esindussalong netopinnaga 3500m2. Tegemist oli esimese Škoda täielikult tehase kontseptsioonile vastava müügisalongiga Baltikumis.

Lisaks Škoda esindusõigusele sõlmis Auto 100 AS 30. oktoobril 2006 esinduslepingu kuulsa Itaalia sportautode tootja Automobili Lamborghini S.p.a.-ga, omandades sellega õiguse Lamborghini kaubamärki kandvate sõiduautode müügiks ja teeninduseks lisaks Eestile ka Lätis, Leedus ning Soomes. 2007 a. juunis sõlmis ettevõte koostööleppe Inglise luksusautode tootja Bentley Motors Ltd.ga, olles sellega esimene ametlik Bentley sõidukite autoriseeritud teeninduspartner Eestis.

2007 a. 29. juunil allkirjastati esindusleping Baltikumis ja Soomes ka teise sportautode tootja, legendaarse Inglismaa autotootja Lotus Cars Ltd.-ga. Leping annab lisaks müügiõigusele loa teostada Lotuse sõidukitele ka hooldus- ja teenindustöid.

2009 a. jagunes Auto 100 kaheks. Asutati uus ettevõte AS Auto 100 Tallinn, mille ülesandeks on alates 01.03.2009 Škodade jaemüük ning teenindus Harjumaa ning Tallinna piirkonnas, võttes selle tegevuse üle Auto 100 ASlt. Auto 100 AS jätkab tegevust eelpool nimetatud brandide maaletoojana.

Alates 2012 aastast omab Auto 100 AS ka Porsche maaletoomise ja müügi ainuõigust. 2014 a. aprillis avati kõigile tehase standarditele vastav Porsche esindusalong aadressil Mustamäe tee 12b.

1. oktoober 2017 alustab Auto 100 AS tegevust ka Lätis Škoda sõidukite maaletoojana. Selleks on loodud ettevõte Auto 100 Latvijas filiāle, kes täidab kõiki importööri kohustusi ja kelle esmane eesmärk on arendada välja Skoda diilervõrk.

Auto 100 AS kvaliteedipoliitika põhimõtted:
- klientide silmis usaldusväärsuse saavutamine läbi kliendi nõudmiste ja soovide kuulamise, arvesse võtmise ja täitmise ning läbi teostuse kvaliteetsuse ja tähtaegsuse;
- õiguslike ja muude nõuete järgimine oma tegevuses;
- aus, hooliv, hästi koolitatud ja professionaalne personal;
- modernsed juhtimismeetodid;
- konstruktiivne ja tasakaalustatud koostöö partneritega;
- kvaliteedijuhtimissüsteemi, tegevuste, protsesside ja teenuste pidev parendamine;
- oleme otsekohesed, ausad ja eetilised igas meie töövaldkonnas;
- oleme tähelepanelikud oma töökaaslaste ja töökeskkonna suhtes.