Lamborghini 350 GT tähistab oma restaureerimist Polostorico poolt debüüdiga võidusõidurajal

Lamborghini 350 GT tähistab oma restaureerimist Polostorico poolt debüüdiga võidusõidurajal

Pärast aastapikkust täielikku restaureerimist Lamborghini PoloStorico poolt tegi Lamborghini 350 GT uuele omanikule ametliku üleandmise käigus oma esimese sõidu võidusõidurajal. 350 GT šassii #0121 taastati puhtal algupärasel kujul: spetsialistid töötasid üle 1150 tunni kere ja sisemuse ning 780 tundi mehaaniliste ja elektriliste funktsioonide kallal, kasutades ainult Lamborghini originaalvaruosi.

Auto anti spetsiaalselt selleks korraldatud üritusel üle omanikule, kes soovis oma värskelt restaureeritud sõidukit esimest korda proovida just võidusõidurajal. Auto läbis 80 täiuslikku kilomeetrit selleks puhuks broneeritud Autodromo di Modena ringrajal ning selle tundeküllase sündmuse tunnistajaks kutsuti kohale ka auto algne omanik. Proovisõit paljastas auto täiusliku tasakaalu ja sooritusvõime, täpse käiguvahetuse ja tõhusad pidurid ning demonstreeris suurepäraseid sõiduomadusi ja head juhitavust ka raskemates ringrajatingimustes.

Šassii #0121-l, ühel esimesest 15 Automobili Lamborghini valmistatud 350 GT mudelist, on originaalprototüübi eriomadused, mis edasise tootmise käigus muutusid ja mis pärast uuringuid Lamborghini PoloStorico poolt restaureerimise käigus taastati.

Samuti taastati originaalšassii ja kerepaneelide algkuju ning mootori, jahutus-, pidurdus- ja kütusesüsteemi juures tehti ulatuslikud muudatused, et tagada nii turvalisus kui ka autentsus. Must nahksisu uuendati tollele ajastule omaste klassikaliste meetoditega ning puitrooli ja algupäraste gaasi-, siduri- ja piduripedaalide restaureerimisel jäeti alles õrnad kulumismärgid. Autoraadio on samuti originaal ning töötab praegu sama hästi kui 1964. aastal, mis see auto esimest korda müügile tuli.

Kere värviti originaalkoostisega nitroakrüülvärvi ja algupäraseid tehnikaid kasutades õrna valget tooni, kerele kanti 22 kihti värvi ning igat kihti märglihviti käsitsi. Tulemuseks on märkimisväärselt elegantne välisilme ja esiletoodud kerekuju. Originaalveljed restaureeris ja nende autentsust kinnitas velgede originaalvalmistaja Ruote Borrani di Milano. Pirelli Cinturato 205/15 rehvid on aga täiesti uued. Kuna originaalsus oli omaniku jaoks äärmiselt oluline, jäeti autentsema tulemuse huvides alles osa väiksemaid kriime ja märke.