Uhiuus Bentley Continental GT - Luksusliku Grand Touringu Kehastus

Uhiuus Bentley Continental GT - Luksusliku Grand Touringu Kehastus
  • Võrratu Continental GT kolmas põlvkond: ülimalt luksuslik Grand Tourer
  • Tõelise luksuse kehastus: julge ja vormikas väliskujundus
  • Uudne luksuslik salong pakub konkurentsitut suurturismiauto viimistletust
  • Suurbritannias disainitud, konstrueeritud ja käsitsi valmistatud
  • Käsitsi valmistatud looduslike materjalide ja tipptehnoloogia sujuv lõimimine
  • Murranguline Bentley pöörlev ekraan ja digitaalne näidikupaneel
  • Kuulsa 6,0-liitrise W12 TSI mootori täiustatud versiooni võimsus on 635 hj ja pöördemoment 900 Nm.
  • 0–100 km/h 3,7 sekundiga; tippkiirus 333 km/h
  • Kahe siduriga kaheksakäiguline käigukast kiirema ja tõhusama sooritusvõime tagamiseks


Seni parima Grand Toureri loomiseks ühendab Suurbritannias disainitud, konstrueeritud ja käsitsi valmistatud uus kolmanda põlvkonna Bentley Continental GT energilise keskendunud sooritusvõime käsitööna valminud luksuse ja tipptehnoloogiaga.

Bentley Motorsi juhatuse esimees ja tegevdirektor Wolfgang Dürheimer ütles: „Bentley on püsinud luksuslike suurturismiautode esirinnas peaaegu 100 aastat. Uus kolmanda põlvkonna Continental GT on meie disaini- ja tehnikasaavutuste tipp ning tähistab uut etappi Bentley teekonnal.

Oleme maailma suurim luksussõidukite tootja ning meie tooted ja teenused annavad luksusele automaailmas uue tähenduse. Uus Continental GT väljendab meie soovi olla uuenduslik ning samuti hoida oma pärandit au sees ning viia Bentley omamiskogemus uuele, konkurentsitult parimale tasemele.“

Uue Continental GT sisemuses tuksub Bentley kuulsa 6-liitrise kahe turboülelaaduriga W12 TSI mootori uhiuus täiustatud versioon, mis on esimest korda saadaval kahe siduriga kaheksakäigulise käigukastiga, et käiguvahetused oleksid kiiremad ja tõhusamad.

Uus tehniliselt täiustatud kohanduv veermik kasutab Bentley nutikat 48-voldist dünaamilise sõidu süsteemi (Dynamic Ride System), et tagada tundlikud sõiduomadused ning erakordne juhitavus ja rafineeritus igasugustes teeoludes. Uus süsteem kontrollib sõidumugavust ja külgõõtsumist, kaitstes sõitjaid liigse õõtsumise eest ning jättes mulje, et auto täpselt juhitavus on lihtne.

Uudse tehnoloogia abil loodud jõulise väliskujunduse tulemusena on sündinud kerge, ent jäik kere. Parema kaalujaotuse tagamiseks on mootor paigutatud veelgi tahapoole, mille tulemuseks on juhikeskne dünaamiline sooritusvõime.

Uue Bentley Continental GT luksuslik salong pakub tõeliseks reaalseks kasutamiseks nelja istekohta ja suuremat pakiruumi mahtu ning on tulvil selliseid peeneid detaile nagu uus teemant teemandis nahkviimistlus. Lisaks on nähtud palju vaeva nahkkatete ja mattide 15 värvitoonist koosneva laialdase valiku ühtlustamise kallal.

Samuti esitleb uus Continental GT Bentley ainulaadses tehnoloogiakasutuses toimunud suurt arengut. Uuenduste hulka kuuluvad täiustatud täisdigitaalne juhikeskne näidikupaneel ning juhile mõeldud Bentley pöörlev ekraan. Viimati nimetatu juurde kuulub kolme küljega moodulisse mahutatud 12,3-tolline puuteekraan. Moodul pöörab armatuurpinda nii, et esile tuleb kas puuteekraan või kolm elegantset analoognäidikut.

Continental GT salongikujundust on kohandatud tänapäevase luksuskliendi vajadustele ning võrratu tähelepanu detailidele loob muretu omamiskogemuse. Salongis on sujuvalt lõimitud tipptehnoloogia ning parimad käsitsi valmistatud looduslikud materjalid. Selle tulemusena on sündinud pilkupüüdev, harmooniline, ühendatud ja luksuslik ruum.

Uue Continental GT maailma esmaesitlus toimub IAA Frankfurdi autonäitusel 12.–24. septembrini 2017.

Bentley kuulsa disainikeele areng
Uue Continental GT väliskujundus põhineb uuel julgel visioonil, mis on äratuntavalt bentleylik. Tänu uhiuuele kerele ja materjalidele on säästetud rohkem kui 80 kg võrreldes eelmise Continental W12 kerega.

Kuigi Continental GT puhul on püsinud klassikaline elegants, mille poolest tema esivanem nii tuntud oli, on uus auto vormikam ja teravamate piirjoontega ning selle suur inspiratsiooniallikas on olnud kriitikute tunnustuse pälvinud ideeauto EXP 10 Speed 6.

Continental GT-le sellise uue julge kuue andmiseks on alumiiniumkest valmistatud varem Bentley poritiibadel kasutatud Super Formed-survevalutehnoloogia (täppistehnika, mille käigus töödeldakse kuni 500 °C-ni kuumutatud alumiiniumi) abil. See meetod võimaldab disaineritel luua keerukamaid, selgemini eristuvaid kerejooni ning sügavamalt vormitud tagatiibu.

Continental GT on esimene seeriaauto, mille kogu kere küljeosa on valminud Super Formed-protsessi käigus.

Continental GT profiil on pikem ja madalam osaliselt seetõttu, et esirattad on asetatud 135 mm ettepoole, mis omakorda võimaldas muuta kapoti pikemaks ja esiosa madalamaks. Ent siiski domineerivad algsele Continentalile iseloomulikud põhijooned, sh esituledest jõulise tagatiivani kulgev jõujoon.
Auto tagaosa on läbi teinud radikaalse stiilimuutuse ning tagatuled on nüüd ellipsikujulised, peegeldades nende all olevate summutitorude siluetti.

Continental GT valgustuses on kasutatud uusimat Matrixi LED-tehnoloogiat, kuid tõeliselt pilkupüüdvaks muudab esituled nende kujundus. Sisepind, mille inspiratsiooniallikaks on parimad lihvitud kristallklaasid, on läbipaistev ning selle selgelt eristuvad servad püüavad valgust nagu teemandid.

Tulemus sarnaneb valgustatud kalliskivi omaga ning seda efekti võimendab see, kui lisavarustusse kuuluv tervitustulede jada paneb autole lähenemisel esituled järk-järgult põlema. Ka tagatuled jätavad mulje lihvitud kristallist, tuues esile optika kolmemõõtmelise sügavuse.

Uue Continental GT põhivarustusse kuuluvad 21-tollised veljed, mida pakutakse kahes stiilis, väljendades kordamööda mudeli elegantseid ja sportlikke iseloomujooni. Samuti on saadaval 22-tollised kerged sepistatud veljed kõrvuti käsitsi viimistletud variandiga, mis pakub painutatud poleeritud viimistlust.
Veel üks näide sellest, kuidas Bentley on detailide suhtes ülimalt tähelepanelik, ja ainulaadne viis näidata, kuidas Bentley kujundamisel tehtud inseneritööl on sageli kaks eesmärki, on elliptiliste summutitorude keerukas perforeeritud kest, mis lisab visuaalse detaili, kuid samas vähendab heitgaaside temperatuuri.

Uus Continental GT pakub kliendile oma klassi parimat, 17 kerevärvist koosnevat valikut – need on hoolikalt välja valitud auto olemuse ja silueti täiendamiseks. Lisaks pakutakse Bentley klientidele turuletulekul piiratud lisavärvivalikut ning ka värvide täielikku kohandatud sobitamise võimalust.

Parim käsitsi valmistatud salong: peidetud rõõmude maailm
Uue Continental GT salong on hea näide Bentley võrratust kogemusest autentsete materjalide kasutamisel alates parima kvaliteediga ehtsast nahast ning lõpetades haruldaste säästva majandamise teel saadud spoonidega – sh Bentley uusim spoon Koa – ning käsitsi poleeritud kroomdetailidega. Esimest korda pakutakse ainulaadseid kahe spooniga võimalusi. Igas Continental GT mudelis on kasutatud üle 10 m2 puitu ning puitliistude käsitsi valmistamiseks ja paigaldamiseks kulub üheksa tundi.

Uue Continental GT elegantselt stiilset armatuurlauda vormivad pikad voolujoonelised tiivad, mis peegeldavad Bentley logo kuju. Armatuurlaua nahast pealispind voogab sujuvalt ustele.

Keskkonsooli viimistlus sobib kokku auto alumise esiosaga, kuid seda võib isikupärasemaks muuta uue tehnilise viimistluse abil, mis on inspireeritud parimate Šveitsi automaatkellade sisesest peenest mehaanilisest pinnatöötlusest, mida tuntakse nime all Côtes de Genève (Genfi lained). See pind – automaailmas esmakordne – on masinal töödeldud 0,6 mm paksuseks alumiiniumiks ja masinaga servast servani töötlemise teel on sellele antud jooneline muster. Iga joon on 5 mm laiune ja tõeliselt kolmemõõtmelise viimistluse tagamiseks on seda masintöödeldud nurga all; masin liigub pisikeste 0,5 mm sammude haaval.
Continental GT salongi kaunistavad uut tüüpi luksuslikud haptilised viimistlused suurema meelelise ja visuaalse naudingu pakkumiseks. Et lülitid ja juhtseadised tunduksid pehmemad ja rafineeritumad, on mõnes kohas tavapärane mehaaniline rihveldus asendatud polsterrihveldusega, samal ajal kui teemantrihveldus lisab luksuslikkust detailse kolmemõõtmelise lihvitud pinna abil.

Uut rihveldusdisaini pakutakse legendaarsetele keskmistele õhuavadele, raamidele ja muudele põhipöördnuppudele ning see ei jäta endast üksnes peenlihvitud visuaalset muljet, vaid pakub juhtnuppude käsitsemisel täpset tehnilist tunnetust.

Veel üheks varjatud rõõmuks on pronksi värvi ehiste lisamine põhijuhtnuppude vahelistele pindadele, mis toob esile ennenägematud peened detailid.

Uue Continental GT 20 suunas reguleeritavad istmed viivad tööstuse mugavuse ja rafineerituse standardid uuele tasemele. Siledad keskpaneelid tagavad maksimaalse tõhususe jahutus-, soojustus- ja massaažifunktsioonide puhul, samal ajal kui istmepolstrite puhul on jäänud alles Bentleyle iseloomulikud tepingud.

Saadaval on ka uus ainulaadne teping, mida kutsutakse teemant teemandis tepinguks; tegemist on erakordselt pehme tepitud pinnaga, mis justkui hõljuks nahakihil. Uus salongimuster hõlmab nii õmblusi kui ka tikandeid. Sisemised teemandid on tikitud spetsiaalse masina abil, mis loob tasakaalu suure kiiruse ja kvaliteedi vahel. Tikandite väljatöötamisele kulus 18 kuud, optimeerides ja programmeerides individuaalselt kõigi 712 teemandikuju moodustava õmbluse täpselt joondamist – see on võrratu tähelepanelikkus detailide suhtes.

Uue Continental GT puhul on võimalik valida kolme helisüsteemi vahel. Põhivarustusse kuuluval helisüsteemil on 10 kõlarit ja 650 W ning elustiilile orienteeritud klientidele on mõeldud Bang & Olufseni 1500 W 16 kõlariga süsteem, millel on valgustatud kõlarivõred. Uus paigaldatud Bang & Olufseni süsteem rakendab esimest korda autos kasutatavat BeoSonicu süsteemi – uus viis heli reguleerimiseks lihtsa, intuitiivse ja ühe puudutusega kasutajaliidese abil.

Tõelistele audiofiilidele pakutakse Naimi 2200 W 18 kõlariga süsteemi, mis on varustatud esiistmetesse sisseehitatud aktiivbassikõlari heli kehaga tajutavaks muutvate muundurite ja kaheksa helirežiimiga.

Parima helinaudingu tagamiseks kasutatakse esiklaasi ja küljeakende puhul müra summutavat lamineeritud klaasi, mis vähendab sissetungivat välismüra eelkäijaga võrreldes üheksa detsibelli võrra.

Rooli taga olles tunduvad uue Continental GT tehnikasaavutused rabavad. Juhikeskne näidikupaneel on nüüd täisdigitaalne ning juht saab seda konfigureerida. Kuigi põhinäidikud näivad ehtsad, on tegelikult tegemist digitaalgraafikaga, mis on loodud välja nägema kolmemõõtmelisena. Sellele ekraanile võib kuvada teavet teabe- ja meelelahutussüsteemist, kaasa arvatud satelliitnavigatsiooni teavet.

Continental GT mudelil on uudne ja tööstusharu esimene Bentley pöörlev ekraan. Esmapilgul jääb mulje, et armatuurlaua keskel ekraani ei olegi. Selle asemel voogab üle armatuurlaua katkematult spoonkate ning digitaalset näidikupaneeli ümbritseb rooli taha jääv peen kroomraam.

Ent mootori käivitusnupu vajutamisel libiseb armatuurlaua keskel olev spoonkate vaikselt ettepoole ja selle pöörlemisel tuleb nähtavale Bentley suurim puuteekraan – 12,3-tolline võrkkesta kvaliteediga digitaalne MMI-ekraan; Bentley on selle elegantselt kujundanud kliendi konfigureeritava põhikuvaga, mille kolmes aknas saab kuvada juhi eelistatud funktsioone, näiteks navigatsioonisüsteem, meedia ja telefon.

Kasutajaliides on sarnane tänapäevase mobiiltelefoniga ning menüüd on struktureeritud selliselt, et need oleks kohe intuitiivsed.

Bentley pöörleva ekraani kolmandal küljel tulevad nähtavale kolm elegantset analoognäidikut, millel kuvatakse välistemperatuur, kompass ja kronomeeter. Selline traditsiooniliste elementide uudne kasutus rõhutab Bentley erakordset pühendumist minevikule ja tulevikule ning võimaldab klientidel valida digitaal- või analoognäidiku või puhta rahuliku salongi vahel.

Uuel Continentalil on kasutusel funktsioonid, mis hoiavad juhti ja sõitjaid kogu aeg ühenduses. Apple CarPlay – Apple'i seadmete funktsioonide autosse lisamise nutikaim ja kiireim viis – on ühendatud USB-pesa kaudu.

Klientide sõidud muudavad mugavamaks navigeerimist parandavad funktsioonid. Tänu Google'i huvipunktide otsingule on ebatavaliste sihtkohtade leidmine lihtne ning reaalajas liiklusteave hoiab juhti kursis liiklusummiku hetkepikkuse või selle muudatustega. Sõidu ajal täieliku meelerahu tagamiseks pakub Private eCall hädaolukorras kohest juurdepääsu hädaabiteenustele.

Ülim võimsus: Bentley tukslev süda
Uus turule tulev Continental GT on varustatud Bentley võrratu 6,0-liitrise W12 TSI mootori täiustatud versiooniga, mis seab sooritusvõime vallas lati uuele tasemele.

Crewes disainitud, konstrueeritud ja käsitsi valmistatud W12 TSI mootor on maailma kõige täiuslikum 12-silindriline mootor. Ainulaadne W-konfiguratsioon tähendab seda, et mootor on 24% lühem võrreldes samaväärse V12 mootoriga, mistõttu on kaalujaotus parem ja salongi kasulik pind suurem.

Uus jõuallikas kasutab uusimat mootori juhttehnoloogiat, tehes 300 miljonit tarkvara arvutust sekundis. Selle mootori võimsus on 635 hj ja pöördemoment 900 Nm; uus Continental GT kiirendab kiiruseni 100 km/h 3,7 sekundiga ning tippkiiruseni 333 km/h.

Kui juht vajab võidusõidu stiilis paigaltvõttu, võimaldab spetsiaalne režiim Sport Launch kiirendada maksimaalselt sidurivajutuse täpse tuvastamise ja siduri eellaadimise teel.

W12 TSI mootoris on ühendatud kõrgsurve-otsesissepritse ja madalsurve-sissepritse. Nende kahe süsteemi kombineerimine suurendab rafineeritust, vähendab tahkete osakeste heitkoguseid ning optimeerib pakutavat võimsust ja pöördemomenti. 278 g/km CO2-heitkogusega (16% parem võrreldes eelmise Continental GT mudeliga) vastab mootor ka Euro 6 teise etapi ning US ULEV 125 (LEV3) heitkoguste eesmärgile.

Uus mootor kasutab Start-Stop-tehnoloogiat ning Bentley täiustatud rakenduses on võimalik ka vabajooks. Mootor ei seisku mitte üksnes siis, kui sõiduk seisab paigal, vaid ka peaaegu seisma jäämise kiirustel.

Bentley muudetava töömahuga süsteem seiskab pool mootorist kindlaks määratud tingimustes. Kindlaks määratud silindrite puhul lülitatakse välja nii sisse- ja väljalaskeklapid, kütuse sissepritse kui ka süüde ning suurema tõhususe tagamiseks töötab mootor kuue silindriga.

Oluline on märkida, et uus kahemassiline hooratas asendab hüdrotrafot jõuülekande võnkumise summutamiseks ning luksusliku turismiauto jaoks sobivalt sujuva võimsuse pakkumiseks.
Kahe siduriga kaheksakäiguline käigukast tagab sujuva kiirenduse ning muljetavaldavalt kiired käiguvahetused, mis on mõlemad Continental GT dünaamilisele karakterile iseloomulikud tunnused, ning ka väiksema keskmise kütusekulu (12,2 l / 100 km võrreldes eelmise mudeli kütusekuluga, milleks oli 14,2 l / 100 km).

Käiguvahetusajad on muudetavad ning olenevad valitud sõidurežiimist. Režiimis Sport toimuvad käiguvahetused pealtnäha kohe, et pakkuda katkematut pöördemomenti ning suurimat kiirendusvõimet. Režiimis Comfort on käiguvahetused ettekavatsetult rahulikud, et käiguvahetus oleks sujuv ja märkamatu.

Tippkiirus saavutatakse kuuenda käiguga ning seitsmes ja kaheksas käik toimivad kiirkäikudena rahuliku vabajooksu korral.

Uus aktiivnelikveosüsteem asendab traditsioonilist esi- ja tagarataste vahelist võimsuse jaotust suhtes 40 : 60 ning muudab selle asemel pöördemomendi jaotust esi- ja tagasilla vahel olenevalt sõiduoludest. Tavapärasel sõidul kasutab sõiduk optimaalse säästlikkuse ja dünaamiliste sõiduomaduste tagamiseks võimalikult palju tagavedu.
Sõiduolude ja juhi käitumise põhjal suunab süsteem vajaduse korral veojõu esiratastele. See vähendab püsiva nelikveoga kaasnevat alajuhitavust ning suurendab juhi panust nende jaoks, kes tunnevad rõõmu Continental GT dünaamiliste omaduste üle.

Võrratu suurturismiauto sõidumugavus ja juhitavus
Continental GT kolmas põlvkond on varustatud Bentley dünaamilise sõidu süsteemiga, s.o täiustatud 48-voldise õõtsumise juhtsüsteemiga auto üle võrratu kontrolli tagamiseks. Süsteem kontrollib ja kohandab kummagi silla põikstabilisaatori elektroonseid täiturmehhanisme ning parandab seeläbi juhitavust ja sõidumugavust, tänu sellele tundub auto kergema ja täpsemalt juhitavana.

Oma klassi parima sõidumugavuse ja erakordse juhitavuse tagamiseks takistab see süsteem kurvide läbimisel kohe külgõõtsumist tekitavaid jõude ning tagab rehvide maksimaalse kokkupuute teepinnaga.
Kui tavapärased põikstabilisaatorid on kompromiss kere üle kontrolli saavutamise ja sõidumugavuse vahel, siis Bentley aktiivsüsteem pakub muutuvat väändetakistust, võimaldades Continental GT-l olla alati nii jõuliselt võimekas kui ka mugav kõikide sõitjate jaoks. 48-voldise süsteemi kasutamisel reageerib sõiduk vaikselt ja kohe ning saadaval on piisav võimsus, et tulla toime igasuguste teekatetega.

Bentley sõidudünaamika juhtsüsteemi abil saab valida erinevate režiimide vahel: Comfort, Bentley või Sport; vedrustust, mootorit, käigukasti ja muid veermikusüsteeme muudetakse vastavalt valitud sõidurežiimile. Teise võimalusena saab juht oma dünaamilisi seadistusi isikupärastada.

Uue Continental GT õhkvedrustust on täiustatud ning see kasutab kolme kambriga õhkvedrusid, mis annavad autole eelmise mudeliga võrreldes 60% suurema õhuhulga kõige pehmema seadistuse korral. See andis Bentley inseneridele vabamad käed vedrustuse seadistamiseks, et suurendada auto sõidumugavust ja dünaamilist karakterit. Süsteem pakub muutmisvõimalusi alates sportvedrude jäikusest ning lõpetades luksuslimusiinile omase rafineeritusega, olenevalt sellest, millise režiimi juht on valinud.

Samuti kuulub Continental GT varustusse elektriline roolivõimendi (EPAS). Uus süsteem parandab juhile antavat tagasisidet ning samal ajal hoiab eemal teel olevatest soovimatutest häirivatest teguritest. Roolisüsteemi ülekandearv on muudetav ning see võimaldab suuremate pöördenurkade korral paremini reageerida, et aidata manööverdada, tagades samal ajal suurtel kiirustel suurepärase stabiilsuse. EPASe kasutuselevõtt võimaldab Continental GT-le pakkuda ka mitmesuguseid juhiabifunktsioone, sh aktiivne sõiduraja abisüsteem (Active Lane Assist), liiklusummikute abisüsteem (Traffic Jam Assist) ja parkimisabi süsteem (Park Assist).

Veel üks põhifunktsioon on uue põlvkonna aktiivne õõtsumisvastane süsteem (CDC), mis reguleerib suurima mugavuse tagamiseks pidevalt amortisaatoreid. Süsteem mõõdab igas kurvis pidevalt kiirust ning rataste ja kere vahelist kaugust, samuti reguleerib see vajaduse korral vedrudes õhuhulka, et tagada optimaalne tasakaal mugavuse ja juhitavuse vahel. Nii esi- kui ka tagasild on kerge alumiiniumkonstruktsiooniga ning nii ees kui ka taga hulkhoobadega.

Nagu alati, on Continental GT esisillal pidurid suuremad, neid on suurendatud 15 mm võrra kuni 420 mm-ni, et vastata suuremale jõudlusele.

Ka summutitorusid on täiustatud ning nüüd on neil parema seadistamise võimaldamiseks kohanduv klapp.

Bentley isikupärastamisvõimalused ja Mullineri eritellimused
Uhiuus Continental GT viib isikupärastamise ja kohandatud luksuse uuele tasemele. Värvi-, naha-, spooni- ja elustiilivalikud on peaaegu piiramatud ning isiku järgi kohandatud.

Ainuüksi põhivärvide valikusse kuulub 17 kerevärvi ning laiendatud valikuna pakutakse kuni 70 värvitooni. Samuti saab valida 15 luksusliku vaipkatte, kaheksa erineva käsitsi valmistatud spooni (ning lisaks nelja kahe spooniga valikuvariandi) ning 15 salongiviimistluses kasutatava nahkkatte vahel, mis tähendab, et klientidel on võimalik luua endale meelepärane luksuslik viimistlus.

Turule toodavale mudelile pakutakse kahte tehnoloogiapaketti: pakett City linnasõitudeks ja pakett Touring pikamaasõitudeks; mõlemad pakuvad võimalikult head kliendikogemust. Pakett City sisaldab pakiruumi luugi ilma käte abita avamist, jalakäijate hoiatusfunktsiooni, liiklusmärkide tuvastamise ja linnapidurduse süsteemi ning pealtvaatekaamerat. Pakett Touring pakub aga kohanduvat kiirushoidikut koos liiklusummikute abisüsteemiga, aktiivset sõiduraja abisüsteemi, esiklaasinäidikut, öönägemissüsteemi koos infrapunakaameraga ning ennetavat pidurdussüsteemi (pre-sense braking).
Pakett Mulliner Driving suurendab auto sportlikku ilmet 22-tolliste kergete sepistatud valuvelgede, ainulaadsete teemant teemandis tepingute, Bentley tikitud logode, spoonide lisavalikuvõimaluste, kalliskiviviimistlusega kütusepaagi täiteava, sportpedaalide ja sissepoole kaardus nahast laekatte abil. Samuti saavad kliendid valida isikupäraseid õmblusi auto esi- ja tagaossa ning isikupäraseid lävepakukaitsmeid.

Nii nagu kõigi Bentleytega saab Continental GT anda ka Mullineris (eritellimustega tegelevas Bentley allüksuses) töötavate väga kogenud ja pühendunud käsitööliste kätte, kes täidavad klientide erinõudmisi.

Äärmuslikud tingimused: täiusliku Grand Toureri üleilmne proovilepanek
Bentley väga kogenud insenerid panid uue Continental GT proovile kogu maailmas erakordselt karmides äärmusliku kuuma ja külma ilma tingimustes tehtud katsetel – ning ka vastupidavuskatsetel –, et tagada uue Grand Toureri võidukäik kõikides sõiduoludes, läbides peaaegu üks miljon kilomeetrit.

Nõudlik ja põhjalik arendussõiduprogramm pani uue Continental GT proovile külma ilma katsetel polaaraladel, kuuma ilma katsetel Ameerikas ja vastupidavuskatsetel Lõuna-Aafrika kurnavatel teedel, samuti Lähis-Idas, Hiinas ja Euroopas korraldatud katsetel.

Bentley asjatundlike arendusinseneride meeskond juhtis Rootsis korraldatud katseid karmides miinuskraadides sõitmisel kinnijäätunud järvedel ja lumes. Samuti toimusid Ameerikas katsed allpool merepinda asuvas Surmaorus, kus temperatuurid lähenevad 50 kraadile Celsiuse järgi, läbides selle katse käigus tuhandeid kilomeetreid.

Energiatõhus tootmine säästvate materjalide abil
Alates 2003. aastast on Inglismaal Crewes asuvas tehases käsitsi valmistatud üle 66 000 Bentley Continental GT. Selle aja jooksul on auto stiil, tehnoloogia ja inseneritöö pidevalt arenenud ning Crewes valmistatud sõidukid on muutunud palju säästlikumaks.

Samamoodi on Crewes kasutatav tootmistehnoloogia muutunud aja jooksul oluliselt tõhusamaks. Uhiuut Continental GT-d toodetakse tehases, kus kuni 40% elektrivajadusest täidavad 20 815 päikesepaneeli, mis võtavad tehase katusepinnast enda alla üle 34 500 m2. Nende esmakordne paigaldus oli suurim selletaoline Ühendkuningriigis. Päikesepaneelid tagavad 5,1-megavatise võimsuse ja aitavad vähendada CO2-heitkogust 2500 tonni võrra aastas.

Pärast peamistes keskkonna valdkondades tehtud märkimisväärseid vähendamisi on Bentleyst saanud esimene Ühendkuningriigi autotootja, kes on saanud Carbon Trust Standardi auhinnad süsinikuheite, vee kasutuse ja jäätmete hulga vähendamise eest. Crewe peakontor oli esimene Ühendkuningriigi autotehas, mis vastas rahvusvaheliselt tunnustatud ISO 14001 keskkonnajuhtimise ja ISO 50001 energiajuhtimissüsteemide standarditele.

Bentley soov pakkuda klientidele maailma parimaid autosid – ületamatu luksuslikkuse ja sooritusvõimega – käib käsikäes sihikindla pühendumisega ökonoomsuse märkimisväärsele parandamisele, heitkoguste vähendamisele ja tuleviku tarbeks tipptasemel keskkonnasäästliku sõidutehnoloogia väljaarendamisele.