Uued 911 GTS-i mudelid

Rohkem võimsust ja jõudlust
Maksimaalne pöördemoment 550 Nm tagab veelgi parema kiirenduse ja paindlikkuse. Maksimaalne pöördemoment on saadaval pöörete vahemikus 2150 kuni 5000 p/min. Kõikide GTS-i mudelite põhivarustusse kuulub Porsche aktiivvedrustus (PASM). GTS-kupee mudelitel on PASM-sportveermik, tänu millele on kere 10 mm madalam. Pere kiireim sprinter on 911 Carrera 4 GTS-kupee: põhivarustusse kuuluva PDK-käigukasti ja Sport Chrono paketiga auto kiirendab nullist sajani vaid 3,6 sekundiga. Kõikide GTS-i mudelite tippkiirus ületab 300 km/h. Kiireim neist on manuaalkäigukasti ja tagaveoga 312-kilomeetrise tunnikiirusega kupee versioon. Vaatamata suuremale jõudlusele jääb GTS säästlikuks – PDK-käigukastiga 911 Carrera GTS tarbib vaid 8,3 liitrit kütust 100 kilomeetri kohta (NEDC-tsükkel). Sellise kütusekulu juures on CO₂-heitkogus 188 g/km.

Tüüpiline GTS: Rohkelt musti detaile nii sees kui ka väljas
GTS-i mudelid paistavad 911 mudelireas silma mitte ainult tehnoloogia, vaid ka välimuse poolest: Kõik autod põhinevad laial nelikveolisel veermikul, mis on isegi tagaveolistel mudelitel 1852 mm laiune. Uus Sport Design-stiilis esipaneel rõhutab sportlikkust veelgi. Esiosa on optimeeritud aerodünaamikaga. Madala esispoileri ja veelgi kaugemale ulatuva tagaspoileri tõttu on nii esi- kui ka tagasillale mõjuv tõstejõud Carrera S-mudelite omast väiksem. Tagaosa kuulub ilmeksimatult GTS-ile: suitsuklaasiga tagatuled, läikivmust radiaatori võre ja sportliku väljalaskesüsteemi keskel asuvad summutitorud, mis kuuluvad põhivarustusse.

Uus Porsche 911 Targa 4 GTS
Tagaveolisi mudeleid eristab uus tagatulede vahel paiknev must liist. Nelikveolistel mudelitel on see liist hele. Külgvaadet täiendavad Sport Design-küljepeeglid, keskkinnitusega ja läikivmusta kattega 20" veljed ning GTS-logod ustel. Targa mudelitele iseloomulik turvakaar on GTS-il esimest korda must ning annab 911 Targale erakordselt väljapeetud ilme.

Uus Porsche Track Precisioni täppisrakendus ja ülikvaliteetne varustus
GTS-i geenid kujundavad ka sõitjateruumi. Sport Chrono paketti kuuluv integreeritud stopper on armatuurlaua keskne komponent. Täppisrakendust Porsche Track Precision on spetsiaalselt GTS-i mudelite turule toomise puhuks täiustatud. Rakenduse juurde kuulub sõiduandmete automaatne salvestamine, detailne kuvamine ja analüüs nutitelefonis. GTS-is sõitjad istuvad uudse mustriga õmblustega Alcantarast katetega istmetel. Sport Plus-istmed koos peatugedel asuvate GTS-logodega on neljas suunas elektriliselt reguleeritava ning pakuvad paremat külgtuge ja on veelgi mugavamad. Sõitjateruumi kaunistavad veel harjatud mustast anodeeritud alumiiniumist iluliistud armatuurlaual ja rohkelt Ancantarat, mida kohtab muu hulgas rooli keskosal, keskkonsoolil ja käetugedel.