ŠKODA KODIAQiga koos tutvustatakse uusi ühenduvusvõimalusi

ŠKODA KODIAQiga koos tutvustatakse uusi ühenduvusvõimalusi

Koos ŠKODA KODIAQi lansseerimisega esitleb ettevõte ŠKODA Connecti märgi all ka uut ühenduvusvõimalust – mobiilsed online teenused. Need on jaotatud kahte kategooriasse. Veebipõhine teabe- ja meelelahutusteenus pakub informatsiooni ja navigatsiooniabi, samas kui Care Connect teenused pakuvad abi ja kaugjuurdepääsu autole.

"Alates praegusest on ŠKODA KODIAQi juhid täielikult ühendatud – nii oma autoga kui soovi korral ŠKODA maailmaga," selgitas ŠKODA müügi ja turunduse ala juhatuse liige Werner Eichhorn. "ŠKODA Connectiga teeme digitaalse maailma oma klientidele ligipääsetavaks, nii et nende sõidukogemus oleks veel mugavam ja turvalisem."

Veebipõhine teabe- ja meelelahutusteenus

Veebipõhine teabe- ja meelelahutusteenus on saadaval igas ŠKODA KODIAQis, milles on Amundseni või Columbuse navigatsioonisüsteemid. Üks silmapaistvam funktsioon on veebipõhine liiklusinfo (mis täna Eestis veel ei toimi) – see kuvab valitud teekonnal parajasti olevaid liiklusolusid ja soovitab liiklusummiku korral mõistlikke alternatiivmarsruute. Google Earth™ ja Google StreetView™-ga koos muutub Columbuse navigatsioonisüsteem visuaalseks kogemuseks. Lisaks pakutakse tootja uue suure linnamaasturi juhtidele isikupärastatud informatsiooni nagu kütusehinnad, parkimisinfo, uudised ja ilm.

Care Connect teenused

Veebipõhisele teabe- ja meelelahutusteenusele lisaks on saadaval ka Care Connect teenused, mida saab omakorda jaotada Hooldus- ja rikketoe teenusteks ning Kaugjuurdepääsuks. Need on iga ŠKODA KODIAQi standardvarustuses alates Ambition-varustustasemest olenemata sellest, milline meelelahutussüsteem valitakse. Andmeside toimub autosse integreeritud SIM-kaardi abil.

Hooldus- ja rikketugi

Hooldus- ja rikketugi võimaldab auto kasutajal vajaduse tekkides lihtsalt suhelda otse ŠKODA teeninduspartneritega, samal ajal on ka teenusepartneritel juurdepääs auto andmetele reaalajas andmesideühenduse vahendusel, et näha auto olulisi parameetreid ja võimaldada juhile võimalikult adekvaatset abi tekkinud küsimustes. Teenuste seas on ka hooldusaja kokkuleppimine (Service Scheduling). Selle raames võtab esindus autolt saadud andmete alusel omanikuga ühendust enne auto hoolduse aja saabumist, et leppida kokku mugav ja õigeaegne teenindus.

Kaugjuurdepääs

ŠKODA Care Connect teenused sisaldavad ka Kaugjuurdepääsu (Remote Vehicle Access), mida saab kasutada ŠKODA Connect rakendusega ehk kasutaja nutitelefoniga, mõningad funktsioonid on ühilduvad ka nutikellaga. Selle raames informeerib Sõiduki staatuse (Vehicle Status) teenus distantsilt kasutajat ŠKODA KODIAQi tulede ja kütusekoguse olukorrast ja ka sellest, kas uksed on lahti või kinni. Parkimiskoha (Parking position) funktsioon näitab, kuhu auto on pargitud. Signaal ja vilgutus (Honk & Flash) funktsioon teeb auto leidmise lihtsamaks, aktiveerides, nagu nimi viitab, signaali ja suunatuled.

Hädaabikõne

Nüüdsest on ŠKODA sõidukitel võimalus ka hädaabikõneks (Emergency Call). See aktiveeritakse automaatselt, kui juhtub õnnetus, mille käigus käivitub ohutusvarustus nagu näiteks õhkpadi. Auto loob hääl- ja andmesideühenduse vastava hädaabikeskusega ja edastab kogu vajaliku informatsiooni. Hädaabikeskuse töötaja algatab sobiva abitegevuse ja kui vaja, saadab sündmuspaigale päästesõiduki. Ka juht või reisijad saavad käsitsi Hädaabikõne funktsiooni käivitada, kasutades nuppu laemoodulis.

ŠKODA Connect rakendust täiendab ŠKODA Connect portaal, mis toob ŠKODA Connect teenused kliendi koduarvutisse. Portaali saab kasutada teenuste seadistamiseks, aga ka sihtkohtade ja marsruutide autosse saatmiseks. ŠKODA esindus abistab portaali registreerimise ja aktiveerimisega.

Tasuta kasutamine esimesel aastal: hinnastamine

ŠKODA Connecti Care Connect teenuseid saab esimese aasta jooksul pärast uue ŠKODA KODIAQi ostmist tasuta kasutada Ambition varustustasemest alates. Järgnevalt on Care Connecti teenused tasulised, samas kui Hädaabikõne funktsiooni saab tasuta kasutada veel 13 aasta vältel.

Veebipõhiseid teabe- ja meelelahutusteenuseid saab klient soovi korral tasu eest ise lisaks tellida. Amundseni navigatsioonisüsteemi puhul toimivad teenused läbi kliendi autoga ühendatud mobiiltelefoni või internetipulga, mis on saadaval valikulise lisana. Columbuse süsteemiga saab kasutada ka mobiiltelefoni hotspoti või valikuna on võimalik integreerida SIM-kaart ŠKODA KODIAQi LTE-moodulisse.