Flying Spur üksikasjades: kõige mugavam ja luksuslikum tagaiste

  • Bentley asjatundlikkus luksuse ja uuenduste alal võimaldab pakkuda parimat kohta sõidu ajal puhkamiseks või töötamiseks
  • Kaunid materjalid koos uusima tehnikaga
  • Rear Seat Entertainment, Naimi helitehnika ja Touch Screen Remote toovad audiovisuaaltehnika käeulatusse
  • Integreeritud pudelijahuti pakub jahedat värskendust
  • Peaaegu lõpmatu hulk võimalusi auto salongi kujundada

Täiesti uue Flying Spuri salongi tagaossa mõeldud lisavarustuse valik näitab Bentley asjatundlikkust moodsa, ennenägematult luksusliku ja innovaatilise reisijateruumi loomisel. Arendustööde algusest saadik keskenduti sellele, et kindlustada tagaistmetel reisijatele samasugune standard ja kvaliteet nagu eesistujatele. Kliendid saavad valida ainulaadseid kombinatsioone, kujundamaks tagaistet ja selle ümbrust oma soovidele ja nõudmistele vastavaks.

Lisavarustuse valikusse kuuluvad näiteks Rear Seat Entertainment-tahvelarvutid, mitmed helisüsteemid kuni oma ala parima, Naim for Bentley süsteemini ning isegi kahele pudelile mõeldud joogijahuti. Kõik need muudavad Flying Spuri tagaistme parimaks kohaks, kus teel olles puhata või tööd teha.

Uus külmutusseadmega pudelijahuti asub tagaistmete vahel käetoe taga. Kaks jahutustaset kindlustavad temperatuuri vahemikus +6°C kuni -6°C ning jahuti saab vastavalt vajadusele varustada mistahes teekonnaks, kuna sinna mahub kas kuus 330-milliliitrist joogipurki, neli pooleliitrist pudelit või kaks täissuuruses (750 ml) šampanjapudelit. Täiesti uus konstruktsioon võimaldas jahuti „kokku pakkida“ palju väiksemaks kui eelmise põlvkonna Flying Spuris ning see ulatub vähem hiiglasliku, 420-liitrise pakiruumi sisse.    

„Flying Spuri interjöör on vapustav kombinatsioon uusimast integreeritud tehnikast, kaunitest materjalidest ja meisterlikust disainist. See on kaasaegne, kuid säilitab samas ajatu kvaliteedi, mis on stiilne ja meeldiv ka aastakümnete pärast,“ ütles Flying Spuri interjööri peadisainer Brett Boydell.

Integreeritud tehnika tööks või puhkuseks

Flying Spur on kõige täiuslikum Bentley, mis eales ehitatud ning ühendab endas moodsaimat elektroonikat ja meisterlikku kunstkäsitööd. See esindab uusimaid suundi Bentley tulevikku vaatavas lähenemises tehnikale, sulatades kasutamislihtsuse kokku rafineeritud disaini ja funktsionaalsusega.

Reisijateruumi tagaosa keskel asub keskkonsooli külge kinnitatud viietolline mitmeotstarbeline puutetundlik värviekraan – Touch Screen Remote. Nupuvajutuse peale liugleb Touch Screen Remote oma hoidikust välja ning võimaldab tagaistujatel hallata paljusid funktsioone ja seadmeid – tagaistet, kliimaseadet, aknakatteid ning isegi mootorikattel asuvat Flying B kujukest.

Tagaistmeid on võimalik reguleerida 14 suunas ning neil on ka viis massaažirežiimi, põhilised seadistused saab teha ustel asuvate lülitite abil. Välimisi tagaistmeid võib paika sättida ükshaaval vastavalt istujate eelistustele, mõlemad on tuulutuse ja soojendusega ning elektrooniliselt juhitavate peatugedega.

Kliendid saavad valida ka parima olemasoleva autosisese kuulamiselamuse, tellides tipphelisüsteemi Naim for Bentley. Selle 2200-vatine 21 kanaliga võimendi toidab 19 kõlarit (sealhulgas kõrgsageduskõlarid) ja kaht istmetesse paigaldatud bassikõlarit, kõlaritel on valgustusega võred ning digitaalsel signaaliprotsessoril kaheksa töörežiimi.

Täienduseks Naim for Bentley helisüsteemile saavad kliendid tellida veel meelelahutussüsteemi Rear Seat Entertainment. See koosneb kahest esiistmete tagaküljele kinnitatud tahvelarvutist, mis annavad ligipääsu Bentley multimeediasüsteemile. 10,2-tollise ekraaniga Android-tahvelarvuteid saab istme küljest eemaldada, neil on 4G-, WiFi- ja Bluetooth-ühendus, kiire pardaühenduvus ning sealtkaudu pääseb ligi Google Play rakendustepoele. Samuti on tahvelarvutitel olemas oma sisemälu meedia, allalaaditud failide ja rakenduste täisvaliku tarvis.

Kaunid materjalid ja kaasaegne disain

Tänu pakutavale ülimalt laiale sortimendile saavad kliendid teha valiku nahkpolstri 15 värvitooni ja väärisvineeri kaheksa sordi vahel ning panna neist kokku oma maitsele vastava kombinatsiooni. Tepinguid ja embleeme võib tellida toon-toonis või kontrastvärvides, samuti on olemas võimalus teha istmetele kontrastvärvides randid – nagu see oli algsel, 1950ndate aastate Flying Spuril.

Bentley ajaloole ja traditsioonidele toetuv kunstkäsitöö areneb samuti, pakkudes uusi kaasaegseid võimalusi nagu 3D-kujundusega nahkpolstrid ustel või istmete Lofted Diamond Quilting-tepingud (kuuluvad Mulliner Driving-varustusse).

„Tahtsime oma tepingute traditsiooni edasi arendada ja viia mängu uuele tasemele. Nahkpolstri 3D-tepingud oli pöördeline protsess – täiesti uus idee, midagi sarnast polnud kunagi nähtud,“ rääkis Boydell.

Et reisijateruumis kasutatud materjalide visuaalset mõju veelgi tugevdada, saab autole soovi korral tellida klaaskatuse. Selle kaudu voogab siseruumi valgust, mis rõhutab uue väljanägemisega armatuurlaualt esi- ja tagaistmete suunas lähtuvaid jooni.

Järgmine aste

Uus Flying Spur pakub juba praegu kõige rohkemate isikupärastamisvõimalustega, kõige mugavamat ja tehnikarikkamat reisijateruumi, mida Bentley autodes kunagi nähtud. Aga piiride avardamise soov ei kao kunagi. Tagamaks, et klientide ootusi jätkuvalt ületatakse, on töös mitmed võimalused reisijateruumi tagaosa edasiseks täiustamiseks. Need toome teieni juba üsna varsti.

Uus Flying Spur on Bentley Tallinna esinduses tellimustele avatud. Hind alates 216 480 €.
 

Flying Spur WLTP-sõidutsüklis: kütusekulu keskmiselt 14,8 l/100 km. Keskmine CO₂ heitkogus – 337 g/km.